Christoffer Wiklöw

Stora väskor is the new black

In Uncategorized on September 4, 2010 at 1:29 pm

Tror mig, jag har sett denna trend växa och växa alltmer nu; stora väskor för män blir det nya svarta nu till hösten. H&M började nu i somras med stora, otympliga, rektangulära väskor och nu börjar Topman och andra märken sälja stora väskor som verkar rymma en weekendresa till närmaste metropol.

Jag fann en stor väska i seconhand butiken Kinji (i Harajuku, Tokyo) som verkade vara helt oanvänd och såg exklusiv ut, vilket märke det är har jag inte funnit än. Vad jag var ute efter i London var en stor väska som jag ska ha till gymmet, och denna är perfekt! Jag undrar vad det är för märke eftersom den har en sjöhäst som symbol och hänglås som en Louis Vuitton-väska…

Leave a Reply

