Christoffer Wiklöw

Louis Vuitton-ryggsäck

In Uncategorized on June 24, 2010 at 2:05 pm

Hihi, idag gjorde jag det igen; jag fyllde på min samling av väskor och köpte en Louis Vuitton-ryggsäck! Den är hur cool, klassisk, stilren och lyxig som enbart en Louis Vuitton kan vara. Det härliga var att den passade mig perfekt; det kändes som den var handgjord för mig (och egentligen är ju alla LV-väskor handgjorda) så jag föll direkt. Anledningen att jag köpte ryggsäcksmodellen var att den passar perfekt i min vardag; jag kan ha den varje dag till skolan med alla böcker i; iPaden får plats och jag kan packa ner den i ryggsäcken och ta med till auditions; datorn får plats så att jag kan packa ner den och bära den på ett mer ergonomiskt sätt för min rygg; mer praktisk att bära runt på ryggen när jag går och cyklar.

Och om det var någon ryggsäck jag skulle köpa så var det denna!

Bild kommer senare

Leave a Reply

