Christoffer Wiklöw

Se nördig ut på ett coolt sätt

In Uncategorized on May 19, 2010 at 1:18 pm

Jag sportar i en gråblå skjorta och en kofta i khaki, rött och blått tillsammans med kahkibyxor och matchande Converse-skor. Glasögonen är röda och bruna i ett genomskinligt material. Och sist men inte minst en ring.

Priser vet jag inte så mycket om men koftan kostade 16 800 yen. Du förstår, jag gjorde ett modelljobb där jag bar denna coola stil. Stylisten hade verkligen gjort ett bra jobb!

När jag modelljobbar brukar jag få bära en del helt grymma kläder som jag själv inte skulle ha valt i en butik. Igår bar jag en helt gräddvit brudgumskostym som satt perfekt, från John Lawrence, Lawliss eller något sånt.

Förra musikvideon jag var med i bar jag dyra kläder från… Ja, vad heter hon nu igen? Hon med rött hår som har Pamela Anderson i hennes nya kampanj. Hon som heter något på V, typ Vanessa eller liknande. Hennes kläder bar jag. Det luktade tusenlappar om den.

Leave a Reply

