Christoffer Wiklöw

En Louis Vuitton är inköpt!

In Uncategorized on May 3, 2010 at 2:57 pm

Jag är tillsammans med en Louis Vuitton nu. Inköpt i Shinjuku, Tokyo.

Det är en portfölj som är perfekt för sommaren. Och passande nog så passar den till mina två just nu mest frekventa stilar: rock och preppy. Som ni ser på bilden så passar den bra som kontrast till min svart-vita rockstil där den står ut. En bra balans. Sen passar den perfekt över en sommarskjorta med kahkibyxor.

Det jag gillar med LV-portföljen är att den har en härlig tyngd; gulddetaljerna är precisa, lädret är perfekt fastsytt och den har ett härligt klick-ljud när man stänger den.

Den kostade 235 000 yen. Men denna portfölj är något man har i flera år och jag kommer till slut att växa ihop och associeras med den, som det ser ut som nu. En LV har den effekten…

Leave a Reply

