Christoffer Wiklöw

Manbags, Louis Vuitton and fake ones

In Uncategorized on April 14, 2010 at 12:10 pm

Hur ser man om en Louis Vuitton-väska är fejk eller inte? Jo, titta om “LV”-loggorna är översydda i kanterna eller på något annat ställe. Och om handtaget aldrig mörknar. Eller om det står “Louis Vuitton” på metalldetaljerna istället för “LV” så är det också fejk.

Det jag ska säga med detta är att jag från och med ett tag sedan har funderat på att skaffa en Louis Vuitton-väska och igår bestämde jag mig för att jag ska köpa en i år (närmare bestämt sagt innan jag flyger i augusti och hälsar på i Sverige, eller så köper jag den där i Stockholm?! Ja, det vore som en kickspark till alllt och alla att jag kommer tillbaka starkare och rikare än någonsin, Fast jag misstänker att det är billigare här…). Det känns spännande nu när jag har bestämt mig och vet att det kommer att ske. Funderar på en Pochette Orsay. Det finns inte så många väskor för män, som vanligt

To be continued…

Leave a Reply

